Zpět ve světě střílení :)

15.08.2012 19:58

Zdravím všechny střelce i nestřelce :)

    Omlouvám se za dlouho odmlku, ale mělo to své důvody. V listopadu 2011 se mi stal úraz a v lednu jsem prodělala operaci zápěstí, tudíž střílení jsem se musela na delší dobu vzdát. I když, jak se to vezme. Teoreticky jsem to měla zakázané, ale prakticky jsem alespoň trochu zkoušela, co ruka vydrží. Zákazy jsou přece od toho, aby se porušovaly :)

    V březnu jsem se po dlouhých 7 letech vrátila na "místo činu" do francouzského Volmerange-les-Mines, kde jsem v roce 2005 nastřílela poprvé v životě plný počet v SPU. Bohužel tak skvělý výsledek jsem letos nezopakovala. Zkusila jsem disciplínu s revolverem (SPR). Ruku jsem ještě neohnula a proto na břiše nebylo možné střílet. Vyzkoušela jsem si novou polohu na zádech. Pro mě naprosto šílená poloha, ale budu si na ní muset zvyknout, protože od příštího roku jsou zakázané dioptry v disciplínách SPR a SPP.

    V dubnu se konalo 1. kolo Českého poháru v Ludvíkovicích. Mamka "oprášila" starého, dobrého Drulova a opět jsem zkoušela střílet v poloze na zádech. Ruka vydržela jen jeden závod a to SPP. Výsledek byl opět tragický, jen 25.

 

    V červnu se konalo 2. kolo Českého poháru a já doufala, že konečně budu moct střílet na břiše, ruku jsem sice už trochu ohnula, ale bohužel jsem neměla sílu na to, abych v takové poloze střílela celý závod. Nakonec jsem se přeci jen dočkala, zkusila jsem dát ruku opačně, sice stabilita nebyla zrovna nejlepší, ale konečný výsledek 37 v SPP mě velice potěšil. Střílela jsem poprvé i ve stoje (SPS) a povedl se mi 3. nejlepší výsledek v mé "střelecké kariéře" 24 bodů!

 

    V červenci se konalo 3. kolo a já už se cítila jako plnohodnotná střelkyně, protože jsem konečně ohnula ruku a mohla jsem střílet na břiše. Konečný výsledek 38 v SPP sice není nejlepší, ale jsem za něj ráda. Ve stoje jsem nastřílela svůj průměr 19 bodů.

    Další kolo ČP se bude konat v září, ale bohužel se ho nemohu zúčastnit, protože odlétám na ERASMUS do Finska. Ale i zde budu sbírat  střelecké zkušenosti. První víkend strávím na Finském mistrovství ve velkorážní pistoli v Heinole. Jsem přihlášená na jeden závod, tak sem pak určitě napíšu své první dojmy.

 

—————

Zpět


Kontakt

Petra Rouhová

Slaný, Czech Republic