Český pohár, 5. kolo

25.09.2011 10:20

    Ve dnech 23. - 24. září 2011 se konalo 5. kolo Českého poháru v Ludvíkovicích. Jelikož to bylo už poslední  kolo v letošním roce a věděla jsem průběžné výsledky Českého poháru, rozhodla jsem se vyzkoušet si i ostatní disciplíny. Tou první byl závod se služební pistolí ČZ85. Závod jsem si ohromně užila, protože jsem zvyklá na uzavřená miřidla a tohle bylo hezké zpestření. Můj cíl byl nasbírat alespoň 10 bodů, nakonec jsem celkově měla 18 bodů. Další disciplína byla polní pistole (FPS), ráže .22 hornet,  kde jsem nastřílela 15 bodů. Poslední závod byl v malorážní pistoli ve stoje (SPS) s počtem 19 bodů. 

    Ze závodů v FPS a SPS můžete shlédnout i  Video.

    V celkovém pořadí Českého poháru jsem ve čtyřech disciplínách obsadila 1. místo. Ostatní výsledky z letošního roku najdete v sekci Mé úspěchy. 

    Letošní střelecká sezóna se mi celkem vydařila, zkusila jsem nové disciplíny a uvidím, jestli v nich budu pokračovat i příští rok :-)

—————

Zpět


Kontakt

Petra Rouhová

Slaný, Czech Republic